joo ei moro. v*ttu ku en taas jaksa tätä paskaa ><. jos vaan oisin täysikänen, mul ois töitä, en kävis kouluu missään perseessä. asuisin omassa kämpässä onnellisesti jeren kanssa eikä tarttis enää ikinä välittää äidistä yhtään mitään. luulenpa meinaan että niin saattaa käydä ku muutan pois himasta.
en kyl ehk aio mennä harjuunkaa takas. ku ei vois taas vähempää kiinnostaa se paska mitä siel on.
onhan siel joo välil kivaaki.. ja siis astan kaa on huippuu, mut suurimmaks osaks se on paskaa. harmillista, mutta totta. mul on nyt semmoi fiilis etten oikeesti menis sinne enää takas. oppisopimuksel vaik johki mestaan, mut ei tonne eieiei ><. tai sit voisin vaihtaa alaa. tai mennä lukioon. LOL, en kyl. :'DD

mutta joo. onneks mul on ihanii kavereita<3. ja onneks mul on mulle maailman täydellinen poikaystävä<3. eikä enää kauaa, et oon 18. sinä päivänä, ku täytän ni meen salee hakee tatskan ja napa/kielikorun. eiku en voikkaan ku se on tiistai. damn. no mut sillo mennään baariin ja sit seuraavana viikonloppuna meen hesaan harnessiin ottaa sen leija tatskan ja jomman kumman noist koruist. äiti ei tykkää, mut ensinnäki oon täysikänen ja saan tehä mitä haluun ja se on kyl itekki sanonu et sit ku oot 18 ni voit mennä hakee. ja salee meenki. voisin kyl nytki mennä hakee noi korut vaik mul ei oiskaan lupaa, mut en viitti ku siit toi vetääki sit iha helvetinmoiset kilarit. ja en kyl jaksa enää yhtäkään.

onneks mul on toi skootteri ni voin lähtee pois millon lystään. kuhan vaan bensaa riittää. ja nytki kyl harmittaa ku sataa vettä :S. joudun ehk jumittaa tääl himas koko päivän ><.
aivan loistokasta. ja nytki joudun kuolee nälkään ku jääkaapis ei oo mulle mitään ruokaa, eikä toi älypää anna mulle luultavastikkaan rahaa jos kysyisin et voisinko mennä ostaa itelleni ruokaa. toivottavasti toi tekee jotain semmost mitö voin syödä. tuskinpa, mut aina voi toivoo.

ei hitsit tää on taas tämmöst angstaamista. mut ei voi mitään.
oon kyl tosi onnellinen siitä et voidaan olla nikon kaa oikeesti kavereita ja et jere on mun.<3
rakastan jeree niin sairaasti, et ei mitään rajaa. ja ku se sopiiki mulle niin täydellisesti. ollaan kummatki ihan hemmetin vaikeita ihmisiä, mut ehk se on täs tapaukses hyvä mixi ;)<3. söpöö. nyt on kyl ihan sairas ikävä sitä, haluisin sen tähän mun viereen. eilen illallaki oli orpoo kattoo leffaa ku jere ei ollu mun vieres :'(. ei olla nähtykkään about 5 viikkoon :/. mut joo, ehk me ens viikol nähään ku se tulee riksust. :D

ja tää ei nyt jaksa kirjotella tähän enää mitään ku kauheen fiksuu juttuu ei irtoo (millon irtois..?)
ootte kivoi kaikki<3.  

(katotaan sit heinäkuus et näkyyks jennaa harjus vai ei ;)..)