joo elämä on välillä vähän rankkaa, välillä vähän rankempaa ja välillä taas aivan mahtavaa. välillä on tylsää ja välillä ihan super kivaa. joskus rakastutaan ja joskus erotaan. itkettää, väsyttää, suututtaa ja naurattaa.
elämä on paljon kaikkee.. ja sun täytyy kaiken lisäks viel sietää itteeski koko sun elämäs.

oltiin nikon kanssa se 7½ kuukautta. otin sen eron tosi raskaasti. mua sattu oikeesti ja jos aattelen sitä niin sattuu vieläki. moni ei oikeesti ymmärrä miltä se tuntuu ku eroot semmosesta ketä oikeesti rakastat. rakastin nikoa meinaan ihan helvetisti, mutta nyt oon päässy siitä yli. kiitos jeren<3. ja onneks voidaan olla nikon kanssa vielä väleissä, kiitän nikoo siitä. se tuntuu hyvältä ku voin käydä niil joskus ja sit voidaan jutella kaikesta.. ollaan me käyty yhessä läpi meinaan niin paljon kaikkee.
mut nikon jälkeen kesällä oli sit säätöö tupen ja jooh sen matin kanssa. mut ne oli ihan yhen illan säädöt. sit pistin välit poikki tupen kaa ja tammikuus taas sen kans jotain tyhmää, välit meni taas poikki ja sit tupe mailas mulle tos tyyliin "ollaanko taas väleis".. joo no nyt ollaan taas, mut emt sit mitä täst tulee.. tuskin ees nähään hirveesti.. kerran nähtiin ja se oli niin läppä et huhhuh. matin kaa ollaan aina oltu ja tullaan aina olemaan väleissä. ollaan sama riparil isosinaki kesäl ^^. tykkään matista, niinku kaverina, ihan tosi paljon. se on vaan jotenki semmonen ihan super ja tosi kiva :DD

mut sit jere. oltiin meses puhuttu kesän jälkeen kaikkee ja yhten päivän se heitti et se on tykänny must ysin alusta asti. sit se tuli meille yks viikonloppu. katottiin ekana iltana jotain kauhuleffaa vierekkäin mun sängyl, otin sen kädest kiinni ja leffan jälkeen sit pussattiin. söpöö<3. jännitti kyl ihan sairaasti. oikeesti. hassuu jotenki et tommonen jännittää.
"jere venaa. .. voidaanhan me nyt olla?"
"voidaanhan me"
mun mielest on kyl ihan hassuuoutoo et jere on musta noin kauan tykänny. ja olin kuulemma ihan vittupää sille ysillä, mikä kyl harmittaa mua. mut jerestä kyl tykkään ihan sikana, rakastan sitä oikeesti. se on vaan jotenki niin kiva. saa mut nauraa (todellakin), sit se ei oo mikään semmonen "seksiiseksiiseksii"-tyyppi. sille ei oikeesti oo tärkeintä vaan seksi, tissit ja perse vaan se välittää niinku muistaki asioista. ja se on tykänny must ihan sairaan kauan ja sen kans oleminen on semmost oikeeta ja aitoo. enkä mä suutu sille, eikä se mulle. tietenki joskus suutun, mut en silleen ku nikolle.. opin siitä jutusta. nyt tiiän mitä käy jos oon samanlainen, enkä haluu et niin käy koska se oli ihan sairasta, joten oon suuttumatta. ja jere välittää silleen ihanasti ja aidosti. semmost tositosi erilaista mitä oli nikon kans.
tykkään siitä. jerestä ja sen kanssa olemisesta. ollaan jotenki samanlaisii sekopäitä, mut sit kuitenki aika erilaisii.

välillä tosiaan tuntuu et tää eläminen on liikaa. et ei oikeesti jaksais enää. äidin kans menee varsinki liian usein hermot. mä yritän ihan sairaasti muuttaa itteeni, siis sitä etten ois näin temperamenttinen. temperamenttisuus on hyvä juttu, mut sit ku se menee yli niinku mulla, ni ei sit enää. yritän rauhottaa siis itteeni. et kestäisin ja jaksaisin enemmän. kyl se viel joskus onnistuu. täytyy hammasta purren vaan kestää.
sit noi keikatki on tuonu mun elämään tosi paljon sisältöö. ne tyypit on vaan niin kivoja ja asta tekee siitä vielä kivempaa ^^. heijaste, carmen gray, sunrise avenue, joskus lovex ja negative niin usein ku on aikaa ja rahaa. heijaste ja carmen gray nyt pääasiassa. tykkään niistä ihmisistä tosi paljon ^^. ja kiitos astalle ku on mun messissä<3.

TODAY
tulin tänään astalta kotiin (oltiin eilen 26.5 nurmirockissa. SA<3 !! + harassment service<3). hermostuin jerelle matkalla.. ja äitiki hermostu, ku se vaan vinkuitki koko ajan. ei siis suostunu lopettaa. kyl mua vähän itkettiki se.. ei sais hermostuu tolleen.. :S, mut ei voi mitään. ://
no mut sit kuitenki kotona vähän paikkailin ja kaikkee ja lähin sit käymään Jäkessä solariumissa. 15 minuuttii taas ruskettumista, jo kolmas kerta ja toivon oikeesti et toi rusketus näkyiski.

käytiin muuten 25. päivä astan kanssa kattomassa hyvinkään kinomassa Pirates of the Caribbean - maailman laidalla. oli ihan super hyvä. alussa ärsytti kyl ku WillJackElisabeth ja kaikki vaan juoruili toisiaan vastaan, mut parani kyl loppuu kohden tosi paljon. loppu oli aika surullinen :'(.
sit käytiin täs torstaina 24. päivä seppälässä. ostin semmoset shortsimalliset yöhousut (vihreet porkkanakuvioil), semmosen söpön valkosen liehuhameen ja sit ihkut vihreet hiiri rintsikat+alkkarit<3. söpöö.


mutta nyt kyllä täytyy lopettaam ku pitäis pakata ja mennä nukkumaan. öitä<3.